***گلچین***
***گلچین***


تنهایی

 

تنهایی

عاشق شدن

 

چقدرسخته که باشم تو نباشی/چقدر سخته ببینم رفته باشی/همیشه با من و با من تو بودی/

 همیشه همدم غم هام تو بودی/ دیگه باکی بگم باکی بخندم؟/دیگه باکی بگم از غم و دردم/ یادت


 هست اون عهدی که من با تو بستم؟/بمونم در کنارت تا زنده                                                                                    

نگاهت را می خواهم

گـاهـی وقـتـا

دلـم فـقـط سـنـگـیـنـی نـگـاهـت رو مـیـخـواد

که زُل بـزنـی بـهـم

و مـ ـن بـه روی خـودم نـیـارم . . .

   

 



اگر بگویی

حرفهایی هستند که

اگر نگویی میمیری

اگر بگویی میمیرند...!

تا ابد در دلت می مانند

و با تو زندگی میکنند

بی آنکه گفته شوند...!


چقدر باید بگذرد

چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یادببرد....وچقدر بایدبگذرد تابتوان دیگر او را دوست نداشت....


اه


آرزوی خیلی ها بودم ...


گفت این کیه؟

              گفتم منم

گفت تو که اینجایی؟!

                     گفتم دیروز منه

  گفت پس نگو منم      بگو من بودم

 آره راستم می گفت  من دیروز کجا و من امروز کجا

این من با آن من صد من توفیر دارد...

ای من شکستی تا این من,نیم من شد..


میخواهمتــــــــــــــــــــ…

میخواهمتــــــــــــــــــــ…


ولــــی…


دوری…

خیلی خیلی دور...

نه دستم به دستانـــــــت میرسد

...نه چشمانم به نگاهتــــــــــــــــــ ...

 

 


شاید با هم بودن ....

شاید با هم بودن سخت تکرار شود…

اما به یاد هم بودن را هر لحظه..

میتوان تکرار کرد…

 



هر کسی نمیتواند عاشق شود ...
چون هرکسی توانایی از دست دادن همه چیز خود را ندارد ...

 



چرا خدا.............

 

 
 

 

همیشه برایم سوال است :

اگر قرار بود روزی او را از دست بدهم،

 

 چرا خدا 
خواست که...

دوستش 
داشته باشم ؟؟؟؟؟؟

 


يه وقتايي

يه وقتايي که دلت گرفته ؛

بغض داري ،

آروم نيستي !

دلت براش تنگ شده ....

حوصله ي هيچكسو  نداري !

به ياد لحظه اي بيفت که :

اون همه ي بي قـراري هاي تو رو ديد؛

اما ....

چشمـاشو بست و رفت ... !!!

 


تنهايي

تا حالا شده

ساعت ها زير دوش به كاشي هاي حموم خيره ميشي

غداتو سرد مي خوري

صبحانه رو شام ، ناهار و نصف شب

لباسات ديگه به تنت نمياد

همه چي رو قيچي مي زني
ساعت ها به يك آهنگ تكراري گوش مي كني و هيچ وقت

اونو حفظ نميشي

اين قدر علامت سوالاي تو فكرتو ميشمري

تا آخرش روبالش خيست خوابت ببره

تنهايي از تو آدمي ميسازه

كه ديگه شبيه آدم نيست

تنهايي

 


عجب دل

پیشانی ام سینه ات را میخواهــــــــــــــد




و چشمانم"""


خیس کردن پیراهنت را..!


عجب دل پر توقعی دارم من!!


 


امان از رفتن .....!!!


همه یهویی ها خوبن :
یهویی بغل کردن
یهویی بوسیدن
یهویی دیدن
یهویی سورپرایز کردن
یهویی بیرون رفتن
یهویی دوست داشتن
یهویی عاشق شدن
اما امان از یهویی رفتن !!!

 


 

 


چه حس قشنگیه

چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی...


یکی که بهش اعتماد داری... بهت اعتماد داره...

از دلتنگی هاش برات میگه ...از دلتنگی هات براش میگی...

آروم میشه...آروم میشی..

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه...

این حس مثل قطره های باران پاکه...!!

1amzrdvwq658zf5l6w6g.jpg

 


معشوقه

 

 

 

تنهایی

 

 

              سکوت 

 

 

                  من ودل

 

 

معشوقه ای پیدا کرده ام به نام روزگار...!!!

این روزها سخت در آغوش خویش مرا به بازی گرفته است...!!!

 

 



پاک ترین هوای دنیا

پاک ترین هوای دنیا هوایی است که در وجود ماست !

چرا که هر لحظه دلمان هوای هم را میکند . . .

 

 


ته..........

ته دیگ "عشق اول" را هر چقد که بسابی

 

چه با اسکاج دوست داشتن های بعدی

 

چه با سیم ظرفشویی عاشق شدن های بعدی...

 

از دلت پاک نمی شود...

 

حالا تو هی بساب

 

بساب و از صدای ناهنجارش

 

سر درد بگیر...

 

 


ولــــی گـــاهـــی ...............

هـــمــیــشــه نــــه ولــــی گـــاهـــی مــیــان بـــودن و خـــواســتـن

فـ ـاصـلــه مـــی اُفــتــد وقـ ـتــهــایـــی هـــســت کـــه کــســی را بـــا

تــمـــام وجــــود میخواهــــی ولــــــی نــــبـــــــایــــد کــنـــارش

بــــاشـــی

 

 



تو

 

 


ميگن سه موقع دعا برآورده ميشه:
.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 30 فروردين 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

mahdi m

 

فروردين 1392

 

شهر من
استقلال -ویکی مهدی
بیوگرافی فرهاد مجیدی
بیوگرافی رونالدو
cr7
7
شعر فرهاد 7
شعر اس اس
اس ام اس اس
بیوگرافی سید مهدی رحمتی
ندگینامه مجتبی جباری : فوتبالیست
mehdi
13vs99
کریس7
زندگینامه ورزشی دیوید بکهام
ندگی نامه ریوالدو
زندگی نامه جان سینا
زندگی نامه اندر تیکر
زندگی نامه سینکارا
تنهایی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ***گلچین*** و آدرس 13vs99.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

http://raybanstore.ir
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 1721
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->